کسب درآمد از طراحی سایت - طراحی سایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 11736
کل یادداشتها ها : 11
------------------------------------------------------


------------------------------------------------------

نوشته شده در تاریخ 96/11/9 ساعت 6:29 ع توسط متین تیماسی


طراح وب سایت

شاید شما با دیدن عنوان این پست از خود سوال کنید که راه اندازی یک وب سایت چگونه می تواند به عنوان یک شغل محسوب گردد؟ هدف از راه اندازی بسیاری از وب سایت های شخصی در اکثر موارد، کسب درآمد از اینترنت می باشد. ما در پست امروز قصد داریم به شما منابع درآمدی یک وب سایت را معرفی نماییم و در کل شما را با مسائل مرتبط در زمینه آشنا سازیم.


موارد مورد نیاز برای فعالیت در بحث راه اندازی سایت:

1. انتخاب یک هدف متناسب با توانمندی:

پس از انتخاب هاست و دامین، مهمترین بخش در راه اندازی یک وب سایت انتخاب یک هدف براساس توانمندی های شخصی می باشد. برای آن که بتوانیم یک وب سایت موفق داشته باشیم باید به دنبال موضوعی بگردیم که خود توانایی نگارش را در آن زمینه داشته باشیم. اهمیت این موضوع به آن دلیل است که در صورتی که موضوعی را انتخاب کنید که متناسب با علاقه و توانایی شما باشد، باعث خواهد شد که نسبت به کار رغبت بیشتری داشته باشید و در صورت پیدا نکردن نویسنده ای متناسب با بودجه در نظر گرفته، می توانید کار نگارش سایت را خود انجام دهید.

2. آشنایی با زبان های برنامه نویسی:

یکی از مسائلی که می تواند به شما در کسب موفقیت، کمک زیادی کند، داشتن دانش برنامه نویسی می باشد. گرچه امروزه نرم افزارهای رایگان طراحی وب سایت فراوانی مانند، وردپرس، جوملا، جاوز، راش و… وجود دارند، آشنایی با زبان های برنامه نویسی می تواند به شما در انجام کارهای ساده در بحث نگهداری سایت کمک های شایانی نمایید و می توانید با استفاده از این دانش تغییراتی را که مدنظر شماست را خود بر روی سایت اعمال کنید.

3. آشنایی با کارکردن با هاست و دامنه و اعمال تغییرات

یکی از ملزومات برای راه اندازی سایت داشتن دانش کافی در زمینه کار با هاست و دامین و پایگاه های داده می باشد که می تواند کمک شایانی به رفع و رجوع مشکلات ساده شما کند.
طراح وب

4. داشتن وقت کافی برای مدیریت سایت:

همانطور که میدانید فعالیت در هر کاری نیاز به صرف زمان می باشد. یکی از مسائل مهمی که در بحث راه اندازی سایت می باشد داشتن وقت کافی برای مدیریت آن است. قبل از راه اندازی سایت سعی کنید که اول مدت زمانی از روز را به بررسی و نگهداری سایت صرف کنید. به روز کردن سایت، اعمال تغییرات و بررسی مشکلات همیشه باید به صورت روزانه و منظم انجام گیرد تا سایت با مشکل رو به رو نشود.

منابع درآمدی یک وب سایت

پس از معرفی امکانات مورد نیاز قصد داریم که برای شما منابع درآمدی یک وب سایت را شرح دهیم. مهم ترین و اصلی ترین منبع درآمدی یک سایت بسته به موضوعی که حول آن فعالیت می کند، قراردادن تبلیغات می باشد. ارسال ریپورتاژ (متن تبلیغاتی)، قراردادن بنر، قراردادن محصولات همکاری در فروش همه از موارد قرار دادن تبلیغات در وب سایت می باشد که صرفاً با بالا رفتن سایت در نتایج گوگل ممکن خواهد شد.


منبع








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           

هدایت به بالای صفحه